Dålig uppdatering? jag vet..

Okej..
Nu var det ca tre dagar sedan min senaste uppdatering.. jag vet.. dåligt ^^
Men det har ju varit skola och när man får fritid orkar man ju inte sitta och blogg nörda ^^ !
Men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera!!
Så nu vet du Nora, nu behöver du inte klaga mer ^^ !
-
Detta är det man tar efter man kommer hem från skolan då... inte normalt!
Känner mig verkligen onyttig x) 
Idag blir det lite städning :P eller..? tror jag skippar det ^^ !
Blir att gå en runda med Ebba lite senare istället! :)
sedan läsa lite svenska, mäta lite i rummet igen och hoppas att det blivit större så jag får in sängen jag vill köpa!!

Nu har Ebba gått en runda :D
Innan hon ska hem tar vi lite egobilder ofc! ^^
Haha! :cool:

Nu blir det att följa Ebba och äta tacos :D
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0