Gästbok, Facebook-knapp, twitter-knapp, kommentera!! :D

Nu har jag fixat en gästbok till bloggen ;P
Inte särskilt fin men den får duga ^^ ...
Det värsta är att jag har svart bakgrund på min blogg och texten där det står "gästbok" syns inte...
Men jag ska nog ta o fixa det, fast inte än på ett tag ^^
men det är bara kolla lite över bilden på mig högst upp på bloggen under min header. Ni ska se att muspekaren blir till en hand, då är det bara att trycka :P !
Va bara det jag ville säga ^^
Så ni får ju använda gästboken mycket! ^^
KOMMENTERA O SKRIV I DEN ^^
Säg vad ni tycker, fråga fråger... o mer ;P
-
Ps. glöm inte att jag faktiskt satt dit gilla facebook-gillaknapp och twitter-knapp så använd, använd, använd ^^ !!
-
Har'e gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0