Lanar med Emmy du då! :D

Idag har jag varit med Nora. Vi passade hennes lillebror, lagade mat, tog lite bilder och passade min kusin en liten stund sen fick jag passa henne själv :P
Såå själva dagen har ju varit kul :D
-
Nu sitter man då Emmy och jag vid var sin dator ^^
Såå sociala! x)
Hahah men vi kollar ju inte bara in i dataskärmen x) vi pratar ju också :P
-
När Emmy och jag gick en runda innan såg vi många grodor, så jag stannade för att ta bild på en. När jag precis tagit klart med bilder hör man något "knastra" mot asfalten. En grävling fick vi då se springa på vägen framför oss mitt i samhället! Jag bara kollade när det sprang förbi, lite halvt rädd x) sen skrek jag till och det sprang kvickt in i en buske och försvann. Såå coolt! :D För första gången i mitt liv har jag sätt en grävling!! :D Den var såå sööt!
Emmy ramlade på backen. Blev skiit blöt och grusig ^^ hahah, man har alltid kule med Emmy ! :D
-
Grodan jag tog på innan grävlingen kom :P
-
Ha det gött!
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0