Liseberg! :D Skola! ;) Orientering! :P

Innan skolan började blev det att ge sig av med Emmy, hennes familj o kille + min familj med då till Liseberg!! :D
Det var jättekul! :D
  • Första man gjorde var att dra med sig Emmy till en kanin och ta en bild! :D

  • Åkte Atmosfear för första gången
  • Åkte balder med Emmys syrra som aldrig åkte balder förut :P Lurade henne att det kändes tryggast att sitta längst fram ^^ ! Men hon tyckte den var kul tror jag! :rolleyes:
  • Emmy spydde i Kållerado, hon åkte först juke-box två gånger och sen när vi åkte Kållerado gick det inte mer ^^ Men det gick ju bra ;) !
  • Vår familj vann stor ballerina, stor choklad, och en stor Nalle! :P
Alltså..! super rolig dag! :D
-
Nu har skolan alltså börjat :P
Så nu är det klass 8 som gäller :)
Första veckan har varit sådär, lite lamt men kul att träffa alla igen :thumbup:
Tills imon har vi lite läxor, man måste ju starta skolan på riktigt ^^ !
Så imon är det engelska, fick ju en läxa idag som ska va klar tills imon :O men det går nog bra :P
-
Igår var det Orientering.
Det gick väll bra men som alltid hade jag nog inte kommit i mål utan Sofias hjälp! :D  ^^
-
Och idag fick jag ett brev av en svensk vän från språkresan! :D
Blev så glad när jag fick se brevet! :D
Tog massor av bilder. Var knappt jag ville öppna det för att det var så vackert gjort! :D
Tyckte det var så vackert med den blod röda stämpelmärket och hennes vackra handstil! :D
Tänker nog svara tillbaka fast det kommer ju inte bli ett såhär fint kort, för det lyckas jag aldrig med ^^
-
Men nu ska man nog försöka sova lite! :tired:
Hade bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0