Orienteringen :D !

Igår var jag med Emmy till tolv, som inte var så sent med tanke på de andra dagarna vi varit, haha, typ tre :P
Det blev sjukt mycket flum, som alltid x) och vi tog lite bilder på oss ^^ !
Sjukt mycket flum som jag sa x)
Haha ;P
-
Och idag blev det orientering :P
Som vanligt blev jag orolig över att jag inte hade täckning på mobilen, man vill ju inte precis ringa ett nödsamtal om man bara kommer bort i skogen ^^
"-Heej, jag är i skogen jämte ett träd kan ni komma och hämta mig..?"
Naaee.. inte precis ^^
Men det gick ju bra jag kom i mål men inte med nån särskilt bra tid :P
Typ 48 min, eller va det nu va ^^ ?
Men jag följde efter en jag kände till några kontroller för att det var lite lurigt ;P
Haha, jaja ^^ ...
-
Dagens tips:
Slow ride (bortglömd låt ^^ )
-
Men nu sak jag sova då :tired:
Goodnight!! :D
Har'e bra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0