A6 :D !

Heej!
gör ett litet snabbt inlägg innan jag lägger mig ;)
Var på A6 idag med Emmy! Det var ju trevligt :P Fast man blev ju sjukt trött av att springa runt i alla affärer så vi tog ett stop där jag tog en mocka latte ;) var faktiskt ganska gott :D Blev inte så mycket shoppat, ska ju till Ullared på fredag så DÅ ska jag shoppa järnet! har faktiskt räknat ut att allt kommer nog kosta runt 2000kr och så myckett kan jag ju knappt handla för ;) men till mitt försvar så är det ganska mycket julklappar som är inräknat i priset ;) Men jag köpte då i A6;
  • tröja & kjol
  • nycklar, en till mig och en till lillebror i julklapp :D (min är den med Homer och TV:n ;) )
  • hudfärgade strumpbyxor
Som sagt inte så mycket ;) Sen var det ju mat så och kaffe-pausen ;)
Men hade gött!
Goodnight! :D
Nya kläderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0