Biskvier & knäck! :D

Heej!
Idag var det då skolavslutning. Var hos tandläkarn och det skulle ju ta en himla massa tid, så jag blev sen till spökbollen och missade hela den... Men mitt lag vann, så jag fick en godispåse, men jag var ju med igår ;) Efter skolan så gick några från klassen, vi var nog typ 15pers, som gick och åt pizza! :D det var ju faktiskt sjukt trevligt ;)
Fick våra betyg idag med då. Blev gokänd i allt lite mer på vissa :P Sedan när jag var hemma gjorde jag, mamma, Emmy och Amal (Pappas jobbarkompis fru ^^) julgodis! Det blev knäck och biskvier ;) Biskvierna blev klara nyss och för hoppningsvis goda! Knäcken blev däremot lite för hård ^^ Men det går la äta när man får lust! ;) Imon blir det att städa rummet, åka till Jönköping för att köpa de SISTA klapparna och sedan slå in det jag har kvar. Och så blir det att byta klappar med Malin och Emmy, efter det blir det pizza.. Så det blir en helt fullbokad dag! Hoppas jag hinner allt! Och juste! Jag tänkte ju ha en gran i mitt rum, så den måste ju pyntas ^^ ! Men nu har jag lovat Ebba att skriva ett avsnitt av hennes berättelse på bloggen ;) Ska bli kul! :D
Hade bra!
God jul! (om jag inte bloggar innan ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0