Fjärde advent! :D

Heej!
ska strax gå och lägga mig men först en snabb uppdatering ;)
Min dag:
  • Kalas inne hos morfar för mammas syster och min kusin :D
  • varit med Emmy, åt tacos, kollade på vampire diaries ;)
  • Varit i kyrkan
  • Läser :O ! Det är en sällsynt sak! att JAG läser! Jag läser Ebbas "novell" på hennes blogg ;) och det måste ju räknas som läsning ^^ !
Jaa det var min dag det ;)
och imon blir det skola igen. sista veckan! Galet va gött! orkas seriöst inte mer skola nu x)
Sitter och spelar nått spel på ipaden, helt beroende x)
Men nu måste jag slita mig från spelet och gå och lägga mig ;)
fjärde advent idag med ju och det betyder bara en vecka kvar till jul! :D
Gooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0