"Hej mitt vinter land!" :D

Hejsan! varit med malin och Emmy idag ;) var en sjukt chill dag i skolan. vi kollade på film och spelade spökboll, mitt lag kom till final, som betyder att vi spelar imon med :D Det är ju ganska kul ;) Emmy, jag och Malin var inne hos morfar och hjälpte han pynta granen. Han tyckte den blev superfin :D Paketen är inslagna och klara, julgranarna är klädda, snö på backen.. det känns verkligen att det är jul snart :D Och det är seriöst underbart! :D Imon blir det då sista dagen i skolan och efter skolan ska några i klassen (samt. jag ;)) äta pizza! trevligt :)
Dagarna innan jul tar ju evigheter! Bara för att reta mig med!
Men nu ska jag dra ;)
Måste vara utvilad för att kunna vinna spökbollen imon ^^ !
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0