"Lucia-snögubben" :D

Heej!
Hemma från skolan. Var en lika snabb/seg dag ;) Sista lektionen var teknik, blev klar med ett hasbandssmycke! :D fast nu när den är hemma så märker jag att hålet kedjan ska va i är på hållet jag inte ville ha det på ^^ får la ta tbax den och se om han kan göra ett till hål xd.
Var ju med Ebba igår blev att vi gick ut, för vi hade inte så mycket att göra och Ebba ville verkligen det ;) Vi var ute i flera timmar. Vi gjorde en snölyckta och en "Lucia-snögubbe" haha ;) Den blev faktiskt ganska cool ;) vi hade långa ljus i dens huvud så den var tänd väldigt länge, jag såg den sista gången tänd klockan halv 1 på natten och snälucktan med ;) haha!
Blir att göra Pasta Cabonara lite senare till hela familjen ;) har varit väldigt sugen på det ett tag :D
och såklart blir det att gör engelska :P + leta upp en liiiten burk som man ska ha med sig imon om man ville ha hem lite sill :P inte för att jag gillar det men mamma och pappa typ ;)
Men hade bra!
Kraam!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Calle smycke elr ? ;P

2011-12-08 @ 18:24:18
URL: http://klumpigochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0