Kemi, So och matte...

Hejsan!
Sitter och gör matte nu. Denna veckan blir en sån där sjukt tuff vecka och det kommer nog vara ganska tufft enda till Jul. Är så efter med matten så tänkte att jag behövde ta hem den.. Kemiprov imon :S kommer inte gå bra alls.. ska kolla igenom det en gång innan jag lägger mig :P. Men nu blir det att fortsätta med matten...
Sa i förra inlägget att det strax blir en ny header! :D Kul! Tror den blir sjukt grym ;) Bara vänta och se ;) ! Ebba som frågat någon hon känner som kunde gör en ;) På tal om Ebba hittade jag en söt bild på henne från i somras! Galet va söt bilden och Ebba är! :D
Har börjat kolla twitter lite mer med ;) Så om ni har twitter då kan ni ju järna följa; Karlsson_e
Tack i förväg! :D
Hade bra!
Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0