lussebullsbak!

Heej!
Har haft en trevlig kväll med Emmy. Hon kom halv tio eller nått sånt, sen klockan elva så sa jag att vi skulle göra lussebullar. Så då satte vi igång med det. Fick springa över till morfar och låna ägg ^^ . Mamma och pappa kom hem för nån timme sedan och nu har jag äntligen sista plåten i ugnen! Sen är det bara att flyga till sängs ^^. Gillar från och med idag inte mjöl, för jag välte ut halva paketen på golvet, och att baka lussebullar, för det tar så sjukt lång tid! fast kul är det la ändå :D Sedan klädde jag och mamma julgranen idag :D Vi ville börja med det tidigt i år ;) imon blir det att gå till kyrkan och va med Emmy.
Hade bra kraam!

Kommentarer
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

sv: Tack så jättemycket!

2011-12-18 @ 09:31:48
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0