Min jul i bilder :D

Heej!
Har precis ätit typ frukost x) Så blir det ofta när jag är ledig ^^ Senare idag blir det att vara med Nora ;) Blir la att ta bilder kanske efter som jag fick en kamera i julklapp och är helt kär i den :D !! Men nu har jag äntligen fixat så jag kan få över mina bilder till datorn ;) så här kommer min jul! :
Julbordet hemma hos farmor & farfar blev det först :D
Det är så sjukt gott ;) Det blev det enda julbordet för mig + skolan då ^^ Men allt hos farmor och farfar är hemmagjort och sjukt gott! Det är en sak vi alltid åker till ;) Jättemysigt och trevligt!
Spelade kort med Lotta som var där och lite andra mindre kusiner ;)
Kusinen Lotta! :D <3
Sedan tog Lotta nån bild på mig med ;)
Efter att ha varit hos farmor och farfar åker vi hem för att fira hos morfar och andra kusiner med :)
Men först skulle vi vänta in mamma så Emmy och jag gick tomte hos en granne ^^
Emmy och Jag ^^ (jag är den korta till höger)
Och sedan gick vi hem till Emmy och sedan gick vi tillbaka då hade mamma kommit hem och gått över och då gick vi över till morfar och kusinerna och var tomtar där ;)
Mamma och Carro ;) <3
Jag öppnar mina paket ;)
Som tack till Emmy och mig för att vi gick tomtar till våran granne fick vi godis :D
Men nu är julen slut. Slut på att slå in paket och köpa saker ;)
Detta var min jul i bilder :D Och den har varit jättetrevlig :D Det jag fick som jag blev mest nöjd med var såklart min systemkamera :D !
Hoppas ni hade en sjukt trevlig jul! Kanske fick ni något fint? :)
Men ha en bra dag! ;)
Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0