Såå lycklig :D

Heejsan! Länge sedan jag uppdaterade :P julen har varit skit trevlig, lite tråkigt att det inte var snö bara :/ men jag berättar mer om det imon för nu är ju klockan ganska mycket ;) men jag är så sjukt glad för jag fick en stare kamera :D !! Idag har jag mest tagit det lugnt, dovt och kollat på TV :P just nu kollar jag på snuten i Hollywood, verkligen skitbra :D sen var jag och hälsade på mammas släkting som är på sjukhus, hon hade halkat innan jul men det hade som tur var gått bra :) hon är så söt och snäll ;) hoppas hon får komma hem snart igen som hon hoppades på då :). Men nu får ni ha det så bra! Och hg hoppas allt hade en bra jul! Bilder på min jul och från min nya kamera kommer imon! Hade jättebra! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0