Idag blev det allt möjligt ^^ !

Idag har jag gjort lite allt möjligt ^^!
Jag har inte varit med nån eller jag har gått en runda med mina två söta kompisar nu på kvällen men det är ju inte att va med nån :P ! jaja...
Jag har varit o shoppat med min mamma & hennes väninna, jag köpte ett par nya skor och en söt turkos plånbok!
Sååå nöjd :cool: ! ..   ^^
Sedan målade jag huset vitt :P *host* (7 brädor ungefär) *host* *host*
Hahahha ^^ ! jaja.. jag målade lite i alla fall ^^ !
Senare på kvällen kollade familjen tillsammans på Tinas sommarkök :) !
Vi kollade för att vi var där o kollade när de spelade in och vi fick smaka på maten :P !
Vi såg faktiskt oss själva ^^ !
Ganska coolt enligt mig :cool:
O nyss var jag ute o gick en runda som jag redan sagt :P !
Nu ska jag sova ;)
Natti!
See yaa :cool: !
Min nya plånbok :D ! ( den ser blå ut på bilden p.g.a att jag tog bilden med mobilen och den tar inte bra bilder ^^ )
Här har jag målat en liten bit på en vägg på huset ^^ ! go Emelie x) !
-
har'e bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0