Efter en händelserik vecka blire England! :D ^^ !

Denna veckan har det hänt mycket ^^! :
1. Ny dator :P
2. Jag vaktade Emmys katter & fiskar medans de var i Cypern.
Det gick ju bra trodde jag knappt skulle hinna det för det var dagsläger men det redde ju ut sig :P !
3. Sen var det dagslägret :P
Det var roligt :D !
Blev ju tältning med sista dagen.
Då sov jag i tält med Nora.
Men det var inte så lätt att somna kan man ju säga ^^ det regnade men det var inget stort problem för mig :P och vi hörde saker, tyckte det lät som nån gick utanför och bilar körde ^^
Men senare började regnet reta mig med, för det läckte ju in -.-' ^^
men jaja... jag lever ju x) !
På dagen fixade vi tröjor, drakar och så var vi på glass café :) !
Vi paddlade också såklart :P
(Bilden: Kewin som är bekymrad över att sin drake inte flyger :thumbdown: )

4. Och så var det ju midsommar :P
Då blev det de vanliga...
ägg, potatis, sill :P
Efter de blev det jordgubbstårta ^^ !
( ingen precis nice bild ^^ )
( Bild på mig o min nya dator ^^ )
5. Och nu TAGGAR man för fullt innför England imon..!
20 dagar utan familjen i England :P !
Kommer bli sjukt kul tror jag ;) !
Väskan är packad och allt är redo...
Så nu är det bara att sova och sedan göra sig redo för att åka :D !
Bye, bye !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0