Lite uppdatering..! :P

¡Hola! :D
Nu var det ett tag sen jag bloggade :P
Jag har mest varit upptagen med annat o försökt fixa den lilla texten, som blivit så liten :mad: !
Vet inte hur jag ska fixa det har nog råkat radera några kodmallrader ^^
Iallafall... Igår blev det att va med Emmy ;)
Vi gjorde smoothies som jag verkligen INTE rekommenderar att göra ^^ !
Vi tog bara yoghurt och banan men det blev lite surt så vi hävde i O´boy, och då kan man ju inte säga att det blev bättre utan tvärt om x) !
Bara för att det blev så äckligt hade vi grädde, kola- och choklad-sås till ^^
Men det blev inte gott ändå x) !
Idag var jag med emmy en stund :P
Men vi gick bara t affären för sen kom Oskar :P ...
Nu ska jag fortsätta fixa med bloggen...
¡Adiós! :D

Kommentarer
Postat av: stina

tack! din blogg är också jätte fin!

2011-06-16 @ 10:39:30
URL: http://photostina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :D !

2011-06-16 @ 11:23:16
URL: http://tystmengullig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0