Allt jag fick från Thailand! :D

Hejsan!
Andra praodagen och jag tycker det är kul :D
Ett bra tecken ;)
Bara fick ett sånt himla ryck när jag kom hem och fick för mig att; Nu ska jag städa kaninburen! x) så jag sa till morfar som brukar ha hand om kaninen att jag skulle städa den ;) så fick jag en borste och skyffel. För det fick ju knappt gå inte (joo det gick ju x) fast buren var smutsig ^^)
Sedan var jag med Ebba en stund :P
Har precis tagit bort sminket, laddat upp bilderna och blev väckt av Carro vid TV:n efter att vi kollade på "värsta pojkvännsakademin". Idag var det att pojkvännen skulle låtsas att tjejen var död och de skrev ett tal och fick se en kista. Vissa tal var så galet fina! Det blev faktiskt sorgligt vissa tillfällen.
Tänkte lägga upp bilder på allt jag fick från Thailnad av mamma och pappa när de kom hem igår! :P
Detta var det jag fick :D
  • Halsbandet hade mamma egentligen tänkt ge bort till någon lite mindre när nån fyllt år men hon hade köpt två och jag tyckte "hello kitty" halsbande var så fräckt! :D
  • Tre spännen till håret! Lotus tror jag de stora skulle va ;) Pappa tyckte de var fina och jag gillar dom verkligen :D
  • CalvinKlein underkläder, inte äkta ;)
  • nagellack som det hittat för bara ca 5kr
  • en "Guess" tröja som egentligen inte var meningen att jag skulle ha men Carro och jag ska turas omlite om trölorna :P jag fick egentligen en "ed hardy" tröja men den var lila (vilket inte passar mig så bra) och så var det ganska stor, fast det var egentligen båda tröjorna x)
  • På gatorna i Thailand kunde man träffa på folk som gjorde blommor av tvål. Mamma och pappa köpte tre. Jag fick en orkidé, för att pappa säger att jag är hans lilla orkidé :D
tvål-blommorna! De var i små söta askar! :D
fast den största hade blivit lite kantstött men, men ;)
Ett armband mamma köpte till sig och en sak Lukas fick av dem ;) Var nått man kund skjuta iväg långt typ ^^
Hahaha måste bara berätta att när mamma och pappa skulle ta ut pengar fick de nån slags plånbok eller "mapp" ^^ tyckte det var ganska fräsigt ;)
Men nu måste jag verkligen sova om jag ska komma upp imon ^^
Hade bra!
goodnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0