Första praodagen :P

Tjena!
Såg inte förens idag att skolfotona har kommit. Farmor och farfar sa aldrig att de kommit :P Men nu har jag sett dom. Och visst är det skillnad ;) ? (nått fel på blogg.se, får inte upp bilden -.- men den kommer i samma inlägg imon ;) )

Idag var då första praodagen! Det gick väll bra :P Tar inte lång tid att cykla från mig dit ;) Praoar på ett äldreboende. Det var la spännade och lite roligt när de gamla pratade med mig och skojade :D
Mamma och pappa har kommit hem med :D Fick saker av dem! (berättar mer om det imon ;) )
Sen var jag med Emmy. Så skrämmde jag Andrea, trodde jag fick tinnitus, så galet högt hon skrek ^^
Hahah hon blev lixom livrädd ^^
Var ute för ett tag sedan och matade kaninen med Carro. Har kollar på "det okända". Sett det nån gång innan, tycker det är ganska kusligt och läskigt typ. :P
Men nu ska jag kolla facebook en sista gång och sen krypa ner till sängs ;)
Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0