Godnatt då! ;)

Heej!
Har precis gjort klart SO:n som skulle varit klar i måndags ^^ hade ju glömt anteckningarna i skolan, men idag lyckades jag få tag på Emmys ^^ ! Så den är är klar √
Var i kyrkan med Emmy med. Det var supermysigt! Ljus var tända i ett kors och det var bara så sjukt mysigt! ;) Efter gustjänsten gick Emmy och jag och kollade på gravarna. Det var så sjukt vackert att kolla ut över kyrkogården, ljus, ljus och ljus! :D
Så nu är jag då hemma igen ;)
För att hålla hundarna nere satt farmor och farfar väskor i trappan men plötsligt hör jag Jussi hoppa och riva ner en väska. Och så kvickt var han uppe i mitt rum ^^ han är ju så van vid att alltid sova hos mig så inga väskor stoppade han ^^ Men nu ska jag sova!
Goodnight!
hade bra! ;)
Hoppas ni haft ett trevligt lov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0