Kollat på små schäfervalpar! :D

Heej!
Var med Emmy innna idag ;) Vi gjorde en parodi av Kissie :P Hahah ingen elak lite mer rolig ^^ !
Sen kom Ebba och Andrea, då gick vi till Ebbas mormor och kollade på hundvalparna de fått :D De var så sjukt söta ;)
Andrea tappade sin vante(hon märkte inte det) då skriker jag, Andrea och Ebba: Emmy ta kort! de har dragkamp! :D  Andrea: vänta nu..!? det är ju min vante ^^ haaha!
Men nu är jag trött så blir att sova ;)
Sista praodagen imon med :( Usch va hemskt, jag som nyss lärt mig det mästa där borta :(
aja...
Godnatt!
.
Bilden är Emmy :P hon tog ju med sig kameran! och hon har ju "lånat" bilder av min så nu "lånar" jag av henne x) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0