Mini marshmellows! :D

Heej!
Har precis gjort en kopp varm chokladmjölk med mini marshmellows. Köpte dem innan i affären ;) hängde med Emmy och dem till Statoil och tempo ;) sen har jag varit med Emmy ;) vi spelade ett online spel som var Lukas ^^ roligt faktiskt, vi blev ju bara utkastade från banan x) var ju sista dagen på praon idag med :( trivdes sjukt bra! Saknar redan alla pensionärer. De är ju roliga ;) idag: körde en i rullstol en runda ute, han som hade frågat om det en annan dag och han bara: du är stark du! :) gulligt :D och så pratade han lite med mig ;) han frågade om jag kunde gissa hur gammal han var ^^ har haft en sjukt trevlig vecka! :) fick sluta en timme tidigare för att det var så lugnt och inte så mycket att göra idag med, vilket jag inte var så sugen på ^^ fast det fanns ju inget särskiljt för mig att göra :P men som sagt det har varit sjukt kul!
Ska dricka min varma choklad nu ;)
Hade bra!
Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0