Never say never! :D

Heej!
Igår var jag med Emmy och Malin. Vi kollade på "Never say never" ! Jag har inte tyckt om Justin Bieber innan men nu efter att ha sätt filmen tycker jag att han är så sjukt söt och jaa.. allt ;) !
Nee men har ändrat mina åsikter om han ^^
Sen fick Emmy hänga med hem till mig och sova över ;) eftersom det inte var nån hemma :P
Innan vi somnade skriker Emmy;
Emmy: Emelie! sätt dig upp en gång! (typ helt orolig)
Jag: varför? (men jag sätter mig upp)
Emmy typ skriker och skrattar på samma gång: Du ser ut som clownen i "IT"
Jag: Emmy... du är paranoid -.- ...
Men Emmy tyckte det var så läskigt så jag fick tända lampan ^^

 

Haahah lika? x)

 


Duschade för ett tag sen och sen blev det farmors och farfars sjukt goda mat! ;) imon åker dom ju hem och mamma och pappa kommer hit :D Fars dag idag med ;) Får gratta imon :P

 

Kollat på "Gustavsson 3 trappor upp" sjukt kul som vanligt! :D

Imon blir det prao då! Börjar vid 9 så chill ^^ sovmorgon en timme :D

Men ska sova nu ;)

Hoppas alla haft en bra helg!

hade bra!

kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0