Fest hos Elof då! ;D

Idag blev det en riktigt chill dag :P
Varit hemma framför TV:n, datorn och spelat lite med gitarren.
Så det har varit ganska lamt men lugnt.

Sedan på kvällen skulle jag, Emmy o Malin på fest hos Elof.
Blev sjukt mycket stress innan.
Jag började sminka mig o byta om en halvtimme innan. Glömde lixom bort tiden och satt vid datorn ^^ Sen när vi skulle bli hämtade var jag på toa o Emmy skriker: dom e här! och ropar hejdå o tramsar så det blev typ lite halv knasigt x) men de var ju inte där än så det var ju inte så hemst pinsamt x)
Looken jag hade på festen :D
-
Mamma hämtade oss halv 11 :P
Så nyss kom man då hem från Elofs "fest".
Blev väll lite mer en träff men det var roligt :D
Vi pratade, chillade, åt chips och spelade "guitar hero" det var ju en ganska trevlig lördags kväll :D
Sen nu efter skriver Elof snygging i min logg ^^ Hehe tack får man väll bara säga ^^
Emmy spelar Guitar Hero! :D ( har hänt något med min sladd till mobilen o datorn, så får inte över bilder :( )

Nu skypar man med Ebba :D <3
Men ni alla får ha det så bra och jag hoppas ni haft en underbar lördagskväll som jag :D
Hade bra!
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0