Fjärde världskriget! ^^

Innan idag var jag med Emmy. Då kom mamma hem med nån människa jag aldrig sett förut. Det var visst den personen som mamma och pappa pratat om så hemskt mycket. Min pappas arbetkamrats fru ^^ !
Så mamma och hon sätter sig i köket där Emmy och jag sitter. Plössligt;
Mamma: Emelie, du kan väll visa bilderna från England.
Jag: Men.. det är ju jätte många! ( de är lixom mijoner bilder)
Mamma: Du kan ju visa några.
Men vi kollade igen de flesta. Så jag fick stå och berätta till bilderna på engelska. Men det var ju trevligt. På något sätt ^^ !
Sedan ramlade Emmy i trappan då hade pappa och hans arbetskamrat kommit + min stora syster. Emmy och jag började gap-flabba! Och min syrra kom till trappan och bara: Oj.. gick det bra (hahaha ^^) ?
Och de i köket bara kollade ut mot hallen där man hörde mig och Emmy skratta.
Mamma: They always laught so much.. ^^

Nyss kom jag hem från fritidsgården. Där var det fjärde världskriget (enligt Emmy har ju redan tredje varit x) )
Hahah Johanna och Emmy målade på varandra, tog blött papper eller tvål och slängde på varandra, tog diskborsten i ansiktet och kastade ut kläder ^^ Johanna och jag låste också ut Emmy. Då kom några och frågade om hon blivit utelåst x) Hahah var lite roligt att kolla på!

Bilden är tagen i sommar. Vi stannade på en ö med båten över natten. Och på kvällen blev det en mycket mysig och trevlig utsikt ;)

Nu känner jag mig på G att blir förkyld... nice! Så ska lägga mig lite tidigare än vanligt eller kolla lite läxor.
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0