Ganska bra resultat på proven! :D

Hemma från skolan nu då. Fick reda på engelska och spanska provets resultat. Det gick ganska bra 61/82 på spanskan och 62.5/97 på engelska. Så jag är ganska nöjd! :D
Igår fick vi reda på svenska och biologi provet med! På svenskan fick jag 67/80 (som var mer än Emmy :D ) på biologin hade den som hade mest 73 o jag fick då 41 :P. Inte så nöjd med alla resultat så ska börja plugga mer!
Så nu är jag med Emmy som ligger och "sover" jämte mig ^^ ! Fast nyss fick hon ett skrattanfall för att hon kom att tänka på något x) Vi hade tänkt gå ner till affären men ångrade oss nyss. Vi tar istället en cornflakes kaka från igår :P ! Senare blir det fritidsgården. Men nu ska vi ner o käka cornflakes kakor!
Hade bra!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0