Godnatt!

Nu ska jag allt ta och lägga mig!
Blir upp till kläderna och bestämma vad det blir tills imon!
Imon åker jag, Emmy, mamma och pappa upp till Göteborg då för reunionen! :D Reunionen är återträffen med alla som åkt med STS i år på språkresa! :D Kommer bli sjukt kul att träffa alla igen! Som man varit i Oxfrod, London, England med! Träffa ledaren, Julia som man inte sätt på länge och hela svenska gruppen som kommer vara där. + att en som är något år äldre än mig som bor något kvarter bort var också på språkresa i år. Så hon är nog också där. Ganska coolt att hitta nån som man känner där :D
Träffa de jag åkte tunnelbana i London med! var första gången jag åkte tunnelbana ^^ Skulle nog inte vågat det utan Josefine! ^^ :D
Men nu ska jag väcka pappa i soffan ta en godisbit och lägga mig! ;)
Hoppas ni haft en trevlig fredag som jag! :D
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0