Hungrig ^^ ! 

Nu sitter jag och kollar på Robinson och övar lite engelska. Går ganska bra, bara att jag inte riktigt fattar hur vi ska lära oss in några sport-ord som vi inte ens vet vad det heter på svenska. Vi ser lixom bara en bild på allt ^^? fattar inte hur jag ska öva på de riktigt!? ^^
Är grymt hungrig! Hoppas att maten ute i köket strax är klar!
Varit med Emmy idag med då :D Vi gjorde väll det vanliga. Gick en runda och pratade.
Hade tänkt göra cornflakes kakor. kanske gör det nu..? eller imon? är såå sugen lixom ^^!
Men nu ska jag ut i köket och kolla om käket strax är klart!
Hade bra! :D 
RIP Steve Jobs!

 Apple grundaren Steve Jobs dog inatt av canser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0