Nagellack i vatten!

Idag var jag med Ebba :D
Vi gick till affären och köpte lite gott.
Men innan vi gick kollade jag mobilen och hade fått ett sms: Du har komfan idag, bara så du vet :P
Jag fick värsta paniken och kände mig helt dum. Klockan var ett eller två och det hade börjat kl.10. Det var lixom slut. Så jag ringde snabbt upp konfa ledaren men hon svarade inte så skickade ett sms. Hon varade senare typ; att det var lugnt och att vi skulle prata om det sen. Så det känns ju lite lättande. Men ändå pinsamt att jag missade en sån sak. Fast jag hade tagit fel på dagen. Sånt kan ju faktiskt hända alla. Så det var ju inte så farligt :P
Men Ebba och jag gick i alla fall runt lite i samhället och slappade :P
Sen när vi kom hem hade vi inget att göra riktigt så vi tog nagellack i vatten och gjorde lite mönster till naglarna. Fast resultatet blev ju inte så vackert ^^

Hoppas alla andra haft en trevlig söndag!
Hade bra!
Och..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0