Natt-inlägg ^^ !

Nu blir det ett litet nattinlägg ^^ är inte så trött fast klockan är ganska mycket. Men ska försöka sova efter detta inlägget!
Innan ikväll var jag hos Emmy. Hon hjälpte mig att ladda ner musik :D Finns nog en del peppande musik på min gammla MP3 ^^ Men MP3:er går faktiskt fortfarande använda! Jag är bara glad att min funkar och går att lyssna på ^^ !
Nästa sommar (då jag förhoppningsvis växt lite ^^ ) tänker jag köpa denna läckra klänningen! ^^
http://www.fokiwa.se/another-brand-more/lillys-dress
Tyckte att den var grymt söt! :D
Så hoppas jag har samma smak nästa år och att den fortfarande finns ^^ !
För det känns inte så lönt att köpa den när det blir vinter "/ ...
Hade bra nu!
Goodnight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0