Natt orientering! :D

Har varit på utvecklingssamtal idag då :P gick bra godkännt på allt förutom HK. Det var en av sakerna mamma och Kalle hakade upp sig på under hela samtalet. Jag försökte förklara varför men jag vet inte riktigt om de lyssnade på mig x) ! Sen efter var jag med Nora! Vi sålde salami och lotter. Men de flesta vi gick till ville bara köpa lotter av Nora ^^ 170:- för 800g salami är dyrt och mycket om man inte är många i familjen. Så alla vi gick till köpte bara kotter eller inget. Men sedan sista huset vi gick till hade Nora inga lotter kvar så då fanns det bara salami kvar att sälja. Så sista huset köpte en salami ! :D Nice! 1 såld 7 kvar! ^^

Var på natt orientering för några timmar sedan med! Det var sjukt mysigt! springa en sista gång! Sprang med Nora och Carro. Det var lite kusligt men ändå lite trevligt och mysigt! ^^ När man sprungit banan blev det grillad korv och alla som hade sprungit kom en grupp för en grupp och så blev vi samlade! Haha vi trodde aldrig mamma skulle komma tillbaka med Lukas och hans kompis ^^ ! Men de kom sen. En ledare stod i skogen med för han ville ta ett kort på Carro, mig och Nora.
Nora: Det står någon där!
Hahah och Carro och jag hade precis sagt att ledaren står där ^^ ! Sen tog jag nån bild med mobilen men det blev inte bra för fem öre!

Sedan när vi kom fick jag och Carro springa över till morfars hus och mata min kanin som morfar brukar sköta ^^ Han har opererat och skulle stanna över natten, så då fick Carro och jag för en gångs skull hjälpa till med det! :) Efter det bastade jag och Carro :). Så nu känner jag mig riktigt slö, trött och lam! x)
Hade bra!
Godnatt!
-
Börjat skriva lite "diker" eller vad man ska kalla det till bilder. Så här är en;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0