Passar Amanda nu! :D

Har precis kommit hem från kyrkan. Sopplunch var det. Det var ganska trevligt. Fast det var nästan då jag somnade när prästen skulle predika ^^ !
Nu kom Amanda över från morfar. Hon vill ju vara hos mig och det får hon ^^ så nu ska jag fortsätta passa Amanda. Igår var det ju reunion och den var ju bara bäst! men ska berätta mer om det sen Amanda är lite otålig och vill inte sitta vid datorn ^^ ! Just nu kryper hon runt på golvet och låtsas att hon är en hund. Och så säger hon: Thomas kommer! :O (min pappa, som Amanda är lite rädd för ^^ )
Hahah, men ska dra nu! Berättar mer om reunion senare! Och bilder på det med! :D
Ska va med Emmy sen med tror jag ^^ !
Hade bra!
Kram!
En bild jag tror ska vara med på min nya header! ;)
Tagen av; Emmy

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv: ta du bilder om du vill. Vi hörs sen ;D !

2011-10-23 @ 14:56:36
URL: http://klumpigochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0