Plugg till SO:n imon!

Pluggar på SO:n nu.
Satt vid datorn när Carro kom hem. Hon skrek: nån hemma? men jag svarade inte. Sen smög jag mig mot henne till hallen och skämmde henne ^^ hahah hon bara: Oh hjälp! va du skrämmde mig! Hjärtat slog typ ett slag! (det brukar det ju göra ändå^^) jaja ^^...
Nu ska jag iallafall plugga och drick varm choklad! har typ blivit beroende av det! och galet godissugen idag med! :D
Har ju glömt berätta med att jag skickade ett e-mail till min host-family som jag hade i England. Jag skrav att jag saknade dom och England, att hon skulle hälsa alla i familjen och så skickade jag två bilder på mig och barnen tillsammans när vi lekte i deras trädgård i England/Oxford. Fick svar för några veckor sedan och hon skrev att hon saknade mig med och att hela familjen häsade tillbaka. De är ju för mysiga! Saknar barnen och hela familjen verkligen! :D
Jag vid en brant backe med Bleinhem palace till vänster. (England! :D)
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0