Pluggar svenska för fullt!

Fatet jag fick hem från skolan som jag gjort på Kalles lektion, av plexiglas :D typ sjukt stolt ^^ ! (blev ju bara lite suddig bild)
Joo.. på senaste tiden känner jag att jag tappat bort sjukt mycket saker ^^ ! Jag hittade inte min sladd till kameran, till mobilen och inte min nyckel till skåpet i skolan :o ! Fick typ panik. Fast hittade ju allt tillslut.. eller rättare sagt då att mamma och pappade hittade allt ^^ Jag hade typ letat i hela huset *pappa tittar under några tidnigar och hittar den*... Så typiskt x) jaja...
Blev inte att gå ut med Emmy innan. Dels för att det blev för mörkt, regnade, behövde göra läxor och jag frös :/
Så det blev inget ^^ Blev istället plugg, mys vid TV:n, och innan det blev det en varm kopp chokladmjölk! :D
Satt hemma med min svenska, spanska och matte med min varma "I love London" tröja och en kopp vaarm choklad. Sjukt mysigt när det är kallt i huset! :D
Sedan blev det mys framför TV:n med familjen. Med god mat! :D
Blev kyckling, ris, broccoli och bearneise-sås (stavning?^^)
Sjukt gott ^^ !
-
Men nu blir det nog att sova lite!
Goodnight! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0