Precis sprungit en runda med Carro! :D

Min syster Carolina när hon tog studenten! :D
Idag har jag varit med Malin och Emmy. Köpte en stor burk med godis ^^ Har varit ganska sugen på det länge men när jag väl köpt det var jag inte suger x) . Sen var jag och tittade lite på UV:s "marknad" eller var min lillebror kallade det ^^ Kom ungefär när det var slut. Men det var lite trevligt ju! Efter en liten stund gick jag ju med Andrea :D (Emmys lillasyster ;) )
Och nyss kom jag hem efter att ha sprungit en runda med Carro, min stora syster :D . Vi ska nog springa imon på morgonen med. Det var hon som ville det. Men det är ju nyttigt. Kanske inte bara göra det varje dag. Men ska säga till henne att vi inte ska springa varje dag ^^ ! eller så gör vi det?.. Hoppas jag kommer upp bara imon ^^ ska springa halv6 på morgonen :O
Så nu ska jag sova i alla fall!
Goodnight!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0