Prov + läxor...

Uppdaterade inte igår hade fullt upp med att öva inför dagen biologi prov.  Det gick ganska bra. Glömde bara att skriva några fåå saker :P. Men det tror jag inte gör så mycket.
Nu Gör jag läxor. Har haft fullt upp med biologin under veckan så hade helt glömt att vi hade svenska prov tills imon! :O. Känns ganska stressigt! + att vi har spanska och matte med tills imon. Men jag får väll bara hoppas. Senare kanske det blir att gå en runda med Emmy. För att ta en paus från allt. Så nu ska jag nog ta o ringa henne ^^
Bloggen ser just nu inte så bra ut. Ska fixa den när jag orkar.
Men nu ska jag gå med Emmy ;D
Ringt å allt ^^
Så vi ses!
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0