Shopping med mamma nu!

Igår var jag med Emmy och Malin :D (ska försöka få in lite mobilbilder från det igår!)
Vi sov över från fredagen tills igår. Vi åt pizza, pratade med folk i telefon ^^, kollade på "It" och hade skoj!
"it" var ganska läskig av det man såg. Fast vi han ju inte kolla klart och jag tror bara det skulle bli läskigare! Haha satt med händerna för ansiktet och tänkte hela tiden; nu kommer clownen!
Sedan senare igår (när jag kommit hem från Malin) åt jag pizza med mamma och pappa! Igen lixom! tre pizzor på en vecka! man undrar hur jag kommer se ut snart?! ^^ fast jag tog en räksallad denna gången :P och hamburgare förra, och kebabrulle i början av veckan ^^ så inte så farligt onyttigt. Var ju faktiskt ingen pizza ändå!
Men idag ska jag iväg med mamma och shoppa skor. För behöver ett par vinterskor! Sedan blir det kanske att va med Ebba! :D (En av Ebbas bortsprungna kaniner ni kan se på bilden ^^)
Hade bra!
Shopping now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0