Sprungit idag!

(bild jag tog innan idag :P)
Kom precis upp i sängen efter att ha duschat, sprungit och kollat på TV men en kopp varm choklad. Hör o häpna! Jag har faktiskt sprungit idag! Faktiskt ganska stolt. Det var inte så långt men jag tog på min spring-kläder och sprang en runda! Tror jag ska springa lite oftare och lite längre. Tills imon har vi då engelska. Som jag typ inte fattar alls :s Vi ska kunna adverb och adjektiv.. Typ fattar noll..
Och så hade vi såklart Kalle idag. Teknik i valpasset sista gången. Skar mig så den blödde ^^ Hahah fast det gick ju bra var ju inte farligt precis :P
Nu ska jag kolla igenom engelskan nån gång till och sedan sova sött!
Hade bra!
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0