Sprungit med Carro!

Ebba och jag tog ju lite bilder som sagt! Och här får ni ett smakprov ^^ !
-
Varit ute och sprungit med Carro klockan 9! :D Det gick ganska bra, lite sent bara kanske. :P fast hon ville springa långt men jag hade lixom läxor att göra, så det blev inte riktigt så långt som hon ville. Fast det var ju ganska långt ändå! Har myst med familjen vid TV: innan det! Halv åtta hos mig blev det och lite Robinson! Gjorde precis klart engelskan tills imon. Hade redan skrivit en sådan om min favorit sport i England, så jag bara skrev om lite så den blev längre ^^ tog ca 5min. Blev ju inte så mycket arbete eftersom den varit gjord sen sommaren lixom :D ! skönt att slippa göra den nu då! :D HK prov imon med :( Kommer inte alls gå bra! Det lixom fastnar inget i huvudet ju! :O Jaja.. får plugga mer i bussen och i skolan imon.
För nu ska jag kryp till sängs. Helt mörbultad ^^ !
Hade bra!
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0