Stackars gamla man ^^ !

Kom precis hem efter att ha förjt Nora en bit hem ;) nu ska jag plugga engelska som vi har tills imon... Blir att kolla på "halv åtta hos mig" (om det nu går idag ^^) Noras och min nyponsopp-glass blev inte god :/ men den skulle jag rekomendera enligt Nora ^^ med lite grädde och kola- eller choklad-sås tror jag det skulle blir godare. Kanske lite socker i med ^^ vi var ute och gick med Noras mosters hund, som var ganska trevligt. Tills det började regna! Vi mötte också en gammal man som letade efter ett klipp-hus. Vi visste inte riktigt vart det låg men vi gav några olika förslag sen körde han vidare. Sen när vi lämnade hunden frågade vi Noras faster. Hon sa att det låg inte där han letade, inte i våran lilla by ^^ så Nora och jag gick sen runt i samhället och letade efter den stackaren som sakta körde runt. Vi letade inte alls länge så hittade vi han och berättade att han åkt fel. Han tackade och åkte vidare. Känner mig väldigt glad att vi letade upp han och hjälpte han :) hoppas han hittade rätt tillslut. Vi gav ju han trots allt en lapp vart han kunde hitta klipp-huset ;)
Hade bra!
Kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0