STS Reunion!! :D

Nu ska jag berätta om den sjukt trevliga kvällen i Göteborg! :D
Allt skulle börja vid 7 med Emmy och jag kom halv och då när vi kom började de släppa in folk redan. Så Emmy och jag var några av de första som kom in! Jag var i alla fall den förta från min grupp. Direkt när jag och Emmy kom in mötte vi Julia, min ledare i sommras! Det var kul att träffa henne igen :D !
En stund efter så hade vi hunnit gå runt o kolla och hänga in våra jackor. Då kommer några från min grubb! Sjukt kul och det kom bara fler och fler. Sen såg Emmy en som gått i vår skola som också var där. Men det var sjukt trevligt att träffa alla som kom! Sedan fanns det "skyltar" runt om inne i Lisebershallen som det stod olika platser på. Jag och min grubb skulle mötas vid Oxford. Ofc! ^^ Det blev dans, bra musik, pratade med folk man varit med i sommar och vollyboll-tunering. Jag var faktiskt med på en vollyboll-tunering :D ! Sedan kunde man ta foton tillsammans med folk. Vår grupp hade tänkt ta ett men man fick inte vara så många som vi var (10pers) max 4 :( Men det blev nått kort med några från gruppen och mig. Sedan tog jag ett ensam med Emmy :D Det skulle komma ut på facebook om några dagar. så ska lägga upp de så snabbt det kommer ut! här kommer en bildbomb på hela den underbara kvällen på reunion i Göteborg! Så sjukt trevligt att ha träffat alla! bara synd att det var sista gången med gruppen :( ! Men vi får ju hoppas vår grupp är flitig och hittar en dag bara vi kan träffas :D !
Så här såg det ut i Lisebergshallen! Den brädan tjejen på bilden står på var som en sådan med en oxe man rider på och försöker hålla sig fast utan att trilla av. Detta var samma fast med en bräda! As nice! ville göra det men när jag trodde det var en halvtimme kvar, så var det slut ^^
Scenen; där var det både live-band och Dj som spelade!
Ijämte scenen är det en skärm. På den visade de bilder på alla som åkt nån stans med STS! Vår grupp var med där med! + att jag tror de hade tagit en bild från mig ^^ ! det är ju kul!
STS!! :D
Emmy och jag dansade!(hoppade och sjöng med ^^) Kändes precis som i Oxford på discona där ! :D
Sjukt kul att dansa och ha kul med alla igen!
Emmy och jag gick ut lite och tog luft efter att ha dansat som galningar där inne!
Här är några av språk-rese-gruppen! :D
Här tar några av min grupp bilder. Medans jag, till höger, väntar på att blir fotad med några andra från gruppen!
Här ska jag då bli fotad med några från gruppen! Ska lägga ut bilderna direkt när jag får tag på dem!
Här dansar vi. Vissa tyckte det var lite för hög musik "/
Dans med gruppen! Live-band! yeah! :D
En kväll jag aldrig kommer glömma. Som sommaren! :D
Såhär blev naglarna med England flaggorna på! ganska nöjs faktiskt! Det var två från gruppen som sa att det var snyggt. och de frågade om jag hade gjort det samma dag, och det hade jag ju ;)
Såhär såg man ut på reunion då! :D bara att på bilden har jag hunnit ta bort sminket ^^! Klänningen jag köpte i England och öronhängerna från England (fake eftersom jag inte tagit hål i öronen pga; vi tror jag inte kommer tåla det "/ ) . Koftan med volang, ett smycke som hängde med till en tunika, tights, min "Super-man" skor jag köpte i London (ni kan se dem på bilden där jag tag gruppfoto!) och så hade jag uppsatt lugg! :D
Men nu ska jag väll dra bort till Emmy kanske!
Hade bra!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0