The wedding crashers!

Har varit och shoppat med mamma och pappa idag! Det blev inte så mycket köpt; smink-borttagnings-servetter, glödlampor till min lampa och tights. Sen visade jag sängen jag ville ha för mamma på IKEA! fast hon sa bara; den är alldeles för dyr och att det var en dubbelsäng som jag inte behöver... Men jag bara; jaha.. men jag vill inte ha något annat i julklapp... Så vi hoppas till jul nu ^^ !
När vi åkte dit satt jag med SO:n i jämte mig och gjorde klart frågorna. Det kommer inte gå bra på provet på tisdag känner jag!
Senare var jag med Ebba vi var ute och sprang. Hon ville hänga med när jag sa att jag skulle springa ^^ Det gick lite sådär fast det var ju trevligt. Vi båda var ju ganska utmattade efter fyra varv runt ett kvarter.
Men nu hör jag att "The wedding cashers" har börjat igen! Så ska ta mig en kopp varm choklad och sätta mig vid TV:n!
Hoppas ni haft en trevlig söndag!
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0