Trött efter reunion!

Innan idag passade jag Amanda ju! Vi "spelade" domino. Sen ville hon leka att hon var mamma och jag var barn. Och så skulle jag döpa mig ^^ så gick hon runt med Carros gamla Engelska-Svenska översättnings bok och låtsades läsa! Hahah den var till och med upp o ner ^^ Hahah hon är ju för söt! :D
---
Men nu är jag galet trött efter att ha kommit hem ca 3 på natten igår efter den sjukt efterlängtade reunion festen! Endless summer var temat med har jag ju glömmt säga! Det var lite därför jag hade på mig min klänning jag köpte från England. Och målade naglarna till Engelska flaggor mönster :D Vissa där hade på sig shorts! kan ju blivit lite kallt sen när de behövde gå ut ^^ fast inne var det sjukt varmt! (om man dansade då ^^) Fast jag tyckte dock inte att det var kallt ute alls! kanske för jag kännde mig så sjukt glad hela tiden :D !
Hade bra!
Goodnight!
-
Reunion, STS språkresan och alla nya kamraterna från de kommer jag aldrig glömma! - Endless summer.. forever! <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv:Jag märkte de haha ! Kolla din kommentars ruta fall du nt vet att di ändrat den ;)

2011-10-24 @ 22:12:52
URL: http://klumpigochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0