Var med Emmy!

Innan idag efter skolan toga jag ju lite bilder då. Men när jag sedan skulle föra över alla till datorn hittar jag inte sladden. Har letat i hela huset tror jag nu. Så får väll bli att köpa en ny om jag inte hittar den snart. Så det blir inga bilder...
Efter det blev det lite mer plugg på biologin. Kan det nog kyfsat, blir mer plugg nu!
Sen kom Emmy! :D
Vi gick till affären (eller snarare jag x) )
Sen gick vi en runda och pratade lite o så.

Ska fixa bloggen nån dag med hade jag tänkt.
Hade tänkt mig lite mer höst-tema! :D
Och byta header till lite höstlöv o så! Det kan ju va lite mysigt ^^

bild från gårdagens fix med nagellack och vatten ^^. Med Ebba :D 
Men nu blir det mer plugg!
Hade bra!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jackie

Fint :)

2011-10-05 @ 22:36:01
URL: http://shackee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0