Varit med Emmy och Malin! :D

Idag var jag med Emmy o Malin :D
Vi pratade, skrattade o sånt vi brukar göra ^^
Sedan gick vi ut och tog lite bilder. + att vi hittade Ebbas kanin som varit borta i några månader ^^ så vi ringde Ebba och hon fick komma, så vi försökte fånga in den. Men vi tror den tillslut sprang in till några hundar. Det kanske var slutet för det stackaren ^^. Men min kamera dog så fick inte bilder på når vi tog på varann. De tog Emmy :P
Tycker det är hel-coolt att det står; breaking dawn på godispåsen ^^ !
De sista två bilderna tog Malin :P
I skolan var det skolfoto med ju. Jag blev nog okej :P. När jag får bilderna ska jag lägga ut en " förra året och nu bild" ^^ vadå skillnad?! x)
Hoppas alla andra haft en rolig fredag!
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0