Varit med Emmy och Malin idag igen! :D

Idag var jag med Emmy och Malin igen! :D Det var ju kul! Hahah Emmy somnade och jag gick ner för att gå på toa. Så jag lämnade Malin i mitt mörka rum med Emmy sovandes ^^ sen fastnade jag lite vid Lukas "online-spel" för det var ju ganska kul att skrika en massa saker i micken så andra som spelade hörde x) Har lite konstig humor! :') Men idag blev det inget springande. Carro och jag hade planerat att springa idag med. Men så blev det inte, hon sprang istället utan mig... jaja ^^ ! Sen ville jag inte va ensam hemma så gick över till morfar och Lukas som också hade gått över dit. Det var ju trevligt att sitta och prata med han lite och kolla lite på TV där med dom :) !
Gammal bild! Men den är ju på Emmy och Malin så ^^ !
Hade bra!
Heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0