Gitarren har kommit! :D

Nu har min efterlängtade gitarr kommit! :D
Beställde den från tradera. N, 510kr! :D

Fick ju köpa den själv ofc,
men tycker att jag skulle unna mig nått :P
Ville så gärna ha en med, och ha velat ha det lääänge, så det känndes helt rätt att köpa en! ;D
Men har inte hunnit spela på den idag mer än testa den lite nu, men det blir nog fullt ös imon! ^^
Behöver bara stämma den :/ som nog inte kommer gå så bra ^^

Men nu ska jag sooova efter en lång dag men mycket engelska övande och läsande :P
Satte upp luggen idag.. ett tips: glöm inte kamma håret om ni duschar på kvällen och ska sova efter.. luggen ser ju hel galen ut då! xD Hahaah men det går ju bra att sätta upp den ibland :P
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0