Har mycket att berätta om!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade :P är ganska dålig på det när det är skola...
Har så sjukt mycket att berätta om! Men jag tar o lägger ut lite bilder om det istället ^^ !
  • Var o shoppade med Malin och Emmy :D det var kul! blev lite köpt för min del i alla fall, gjorde av med ca 1000kr ^^ Och så hittade jag julklappen för i år ^^ ! 
Detta är då vad som finns på önskelistan för i år.. fast mamma tyckte det var lite konstigt att jag skulle ha            en dubbelsäng, men jag ska ha den ^^ ! i alla fall önska mig den x)
vadå att maten vi åt inte såg så nyttig ut ^^ i alla fall inte min x') !
  • farmors och farfars hundar kom förra veckan på onsdagen. De brukar komma när de åker på semester :D men... ska hem imon :(

Sötisen Jussi! Kommer sakna han när han åker hem... Kommer igentligen sakna alla tre sötisarna ^^!
  • Det känns nu att det börjar bli höst med...
Är ju kyligt på morgonen när man går till skolan...
  • Sedan har jag ju varit med Emmy, Ebba o Nora! :D
Nora var jag med igår :D .. vi gick ut med hundarna pratade,skattade och var lite flummiga! ^^
Jussi, jag och Nora! :)
Ebba var jag med för några dagar sedan.. Vi har väll gosat med hundarna, fixat om lite i mitt rum och tagit bilder
:D
Hon är ju så sjukt sööt! :D <3
Emmy har jag varit med lite varje dag nästan ^^ ... vi har väll pratat och gjort det vi brukar göra.. tagit lite bilder, gått ut med hundarna och skratta som alltid nästan! :D
Alla bilder är tagna med Emmy! :D <33

Men nu ska jag nog ta och få mig lite sömn! ;D
O det påminner mig.. Jag vill ha cornflakes kakor ! haha x)
Aja.. nu ska jag soova!
Ha det gött!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0