Skolan blev det idag då...

Idag var det skola.
Glömde skåp-nyckeln hemma, så fick betala för att få upp skåpet.
Men det var ju inte så farligt det var ju mest pinsamt att be henne öppna skåpet.
Fast det gick ju bra hon bara skrattade lite och sa: har alla glömt sina nycklar idag? ^^
för att det var fler som glömt nycklarna hemma ^^

Sen fick jag ha glasögon idag för att jag är så kass och råkade spruta hårspray i ögat på mig själv x)
För man ska ju inte har linser och ögat inte är "bra". Så det fick bli glasögonen.
Fast de funkar ju lika bra. Huvudsaken är ju att jag ser :P

Övat en stund på läxor så nu får det bli att ta o lägga sig, så man kommer upp imon :P
Goodnight!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0