Stämmer gitarren...

Idag har jag varit i skolan ofc...
Det blev lite annorlunda lektioner.
Vi skulle laga mat till våra spanska o tyska lärare.
Vi som har spanks lärare gjorde Paella o de andra som har tyska gjorde en efterrätt.
Men vi blandade arbetet lite ;) så vissa fick göra spanska paellan o vissa den tyska efterrätten :P
Jag själv hade hand om dukning, dricka och salladen :P Med Emmy, Sofia, Ken o Oskar :P vi fixade de helt perfekt :D

Sen har jag försökt stämma gitarren... Det gick ju inte så bra eftersom jag bara stämmer genom datorn.. Har ju inga saker till gitarren som man ska ha egentligen :P Men det blev ju lite sådär halvbra. Emmy var med och hjälpte mig om jag skulle "höja" eller "sänka" :P Förklarar det lite sjukt men ändå ^^
Sedan lärde jag mig ackordet E ^^ proud! ^^
Emmy o jag är ju bara lagom flummiga ^^

O imon är det fest hos Elof då! xD
Men nu ska man nog sooova lite ;D
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0